Opremanje trgovina, hotela i ostalih poslovnih prostora sa specifičnom opremom renomiranih svjetskih proizvođača.

Aroma marketing

lebensmittel_eyecatcher

Bilo gdje da se nalazimo, okruženi smo mirisima. Bez obzira jesu li ugodni ili neugodni – imaju velik utjecaj na naše ponašanje. Okruženi ugodnim mirisom, osjećamo se ugodno i opušteno, a neugodni mirisi izazivaju potpuno oprečnu reakciju. Zrak koji udišemo konstantno utječe na nas, pozitivno ili negativno. Mirisi imaju ogroman učinak na ljudsko ponašanje. Mogu stimulirati, okrijepiti, opustiti, balansirati, smiriti i još puno toga… Mirisi mogu pobuditi sjećanja, inspiraciju i osjećaje nevidljivim učinkom. Zahvaljujući našim pažljivo pripremljenim mješavinama prirodnih eteričnih ulja uz dodatak supstance za suzbijanje neugodnih mirisa, možemo kreirati izvanredan ambijent. Takav ambijent utječe na naše blagostanje, a ljudi su generalno puno velikodušniji po pitanju svog vremena i novca i vraćaju se na isto mjesto sa zadovoljstvom.

Budite svjesni snage i utjecaja koji imaju mirisi! Vjerujete li u u drugu šansu za postizanje pozitivnog prvog dojma?

Aroma marketing je mnogo više od otpuštanja ugodnih mirisa. Ustvari, to je vrlo moćan marketinški alat, sa vrlo širokom primjenom! Mirisi i arome se koriste u konkretnu svrhu – da povećaju promet i dobit. Dodatno, prirodna esencijalna ulja uz dodatak airomex®-a smanjuju obolijevanja i broj bolovanja zaposlenih. Uz pravilnu kvalitetu zraka (čisti zrak uz ugodan prirodan miris), možemo svjesno unaprijediti stanje u kojem se nalazimo. Naši kupci su pod pozitivnim utjecajem marketinški ciljanih prirodnih mirisa. Na taj način ostvarujemo povećanje zadržavanja ljudi u trgovinama, povećanje potrošnje i smanjenje bolesti za osoblje. Naše okruženje, proizvodi i usluge se doživljavaju u izuzetno pozitivnom svjetlu po cijelom svijetu.

vorteile_eyecatcher

Odluka o kupovini je često pod utjecajem našeg raspoloženja, emocija i osjećaja! Air Creative dizajnira zrak i prostor na način da utječemo pozitivno na limbički sustav mozga i osobu. Istraživanja su pokazala da kupci preferiraju čistoću prostorije i miris prostorije kao najvažnije faktore, a zatim tek nivo buke, dekoraciju samog interijera, osvjetljenje i ostalo. Zato zapamtite – sviđa mi se ili ne sviđa mi se je uvelike vezano uz zrak koji je u prostoru u kojem kupujemo. Bez obzira na branšu u kojoj vaša tvrtka posluje, moderni aroma marketing sa jedinstvenim airomex® sustavom za čišćenje zraka garantirano i dokazano povećava prodaju. Air dizajneri iz naše tvrtke mogu Vam pokazati pravi smjer i marketing kakav još niste vidjeli do sada.