Opremanje trgovina, hotela i ostalih poslovnih prostora sa specifičnom opremom renomiranih svjetskih proizvođača.

Istraživanja, mirisi i naši Air designeri

mješanje mirisa banner147px-Bibi_swiss_made

Naši Air designeri prošli su detaljnu edukaciju i školovanje u Švicarskoj, u akademiji za Olfaktoring i Multisensorik, te školu Center d’ Ambiance. Pomoći će Vam da uklonite neugodne mirise, te napraviti studiju Vašeg prostora. Studija Vašeg prostora će sačinjavati kompletne podatke, kao što su mjesta gdje se zadržavaju neugodni mirisi, izračun strujanja zraka kroz vaš prostor, pregled spektra boja koji dominiraju vašim prostorom, koje boje mirisa su potrebne u prostoru zavisno o boji samog prostora, te emociji koju želimo proizvesti, te se na kraju izrađuje posebna receptura eteričnog ulja sa airomex® – om samo za Vas, Vaš prostor i potrebe Vas i Vaših kupaca ili poslovnih partnera.

                                          ASN logo  cda logo

Anja Stohr sa sveučilišta u Padebornu, Njemačka napravila je detaljno istraživanje pod nazivom: „Air-Design: Exploring the Role of Scents in Retail Environments“ i došla do nevjerojatnih rezultata. 14,8% ispitanika bilo spremno napraviti kupovinu u prostoriji u kojoj se osjetio ugodan miris limuna. Ostali rezultati pokazali su 18,8% povećanje u spremnosti za komunikaciju, povećanje vremena boravka u samoj prostoriji u kojoj je miris limuna i to za čak 15,9% i 14,8% spremnost da se pogledaju artikli i obavi sama kupnja.

Fred Dale, ekspert za mirise, osnivač Dale Air – Aroma by Design kompanije, uspio je dokazati superiornost njuha i memorije koje vežemo uz njuh kroz niz eksperimenata. Dokazano je da iako gubimo 50% intenziteta vizualne memorije (detalja i svega povezanog) u tri mjeseca, memorije i sjećanja koje su povezane sa mirisom gube samo oko 20% intenziteta i to u godini dana!!!

U testu sveučilišta u Bernu, Švicarska, grupa od 45 ljudi proučavala je tenisicu iz istog para u dvije odvojene, identične prostorije. U jednoj prostoriji je bio nježni cvijetni miris, a u drugoj nije bilo nikakvih mirisa. Rezultat je bio nevjerojatan i jasan. 84% ispitanika rekli su da im se više sviđa tenisica u sobi s mirisom.

istraživanje Anja Sthor                             Fred_Dale_Memorija

Istraživanje sveučilišta u Padebornu, Njemačka        Istraživanje Fred Dalea, olfactory memory, GB

tenisica test scented room

Istraživanje sveučilišta u Bernu, Švicarska